Livrarea pe teritoriul României este gratuită pentru comenzi mai mari de 400 Ron Tva inclus (excepție fac localitățile aflate în afara razei de acoperire GLS express, pentru care se percepe un cost de transport, calculat în funcție de numărul de kilometri suplimentari; costul de transport va fi disponibil Utilizatorului după completarea adresei de livrare, anterior plasării Comenzii).

Pentru comenzi mai mici de 400 Ron Tva inclus, se percepe un cost fix de transport de 29 Ron TVA inclus.

Termenul de livrare este cuprins între 48 ore și 90 de zile lucrătoare de la confirmarea Comenzii sau încasarea avansului, după caz, cu excepția cazului în care Părțile au convenit expres asupra unei alte date. În cazul în care nu putem efectua livrarea în acest termen, vă vom informa asupra termenului de livrare și vă vom solicita aprobarea acestuia sau anularea Comenzii.

Produsele se livrează în limita stocului disponibil. EVALIGHT nu poate garanta prezența în stoc a tuturor produselor prezentate pe Website.

Dacă pentru Utilizator Comanda plasată este condiționată de livrarea ei într-un termen limită, acesta va specifica termenul limită la secțiunea Observații, odată cu plasarea Comenzii. Dacă EVALIGHT nu poate onora Comanda în cadrul termenului limită solicitat de Utilizator, aceasta va informa Utilizatorul privind imposibilitatea livrării Produselor în termenul solicitat, Utilizatorul având opțiunea de confirma termenul de livrare estimat de EVALIGHT sau de a anula Comanda.

În anumite cazuri, EVALIGHT își rezervă dreptul să solicite plata în avans a unei părți a valorii Produselor. În aceste cazuri, plata avansului se va realiza prin ordin de plată, iar dovada plății va fi trimisă prin e-mail la office[at]universul-luminii.ro. Comanda va începe să fie procesată numai după încasarea avansului iar livrarea se va efectua după plata integrală a prețului. Pentru Produsele a căror contravaloare se achită prin virament bancar, termenul de livrare se calculează începând cu momentul în care contul EVALIGHT este creditat cu suma respectivă.

Data exactă a livrării va fi notificată Cumpărătorului telefonic sau prin e-mail, acesta fiind obligat să preia Produsele și, dacă este cazul, să asigure personal pentru descărcare/ manipulare.

Modalitatea și condițiile de livrare diferă în funcție de valoarea totala a Comenzii.

EVALIGHT asigură livrarea Produselor numai pe teritoriul României.

Produsele vor fi livrate în sistem de curierat - door-to-door (cu excepția mărfurilor voluminoase, a Produselor foarte fragile sau când livrarea prin curier nu este posibilă) sau în showroom-urile / depozitul EVALIGHT, conform opțiunii Cumpărătorului.

Dacă Cumpărătorul optează pentru ridicarea Produsului, ridicarea se va face din showroom-ul/ depozitul EVALIGHT unde Produsul se găsește pe stoc, ocazie cu care Produsul va fi verificat de Cumpărător. Ridicarea Produsului dintr-un alt showroom EVALIGHT se va face cu plata transportului aferent, conform celor de mai sus.

*MARFA VOLUMINOASĂ ȘI PRODUSELE FOARTE FRAGILE NU SE LIVREAZA DOOR TO DOOR !

Pentru Comenzile care conțin Produse foarte fragile, Lustre din cristal sau articole de dimensiuni mari, care necesită o atenție sporită la manipulare, EVALIGHT va asigura transport special, excluzând, pentru siguranța Produselor, companiile de curierat. În acest caz:

  1. transportul special va fi organizat doar după plata în avans a întregii comenzi;
  2. intervalul în care se va face livrarea poate varia între 5-6 ore și 4-6 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea pe piața națională a transportatorilor privați cu care colaboram;
  3. livrarea se face la adresa menționata în Comandă, fără să fie asigurat transportul până în fața ușii (de exemplu la blocuri), caz în care revine Cumpărătorului obligația să asigure, prin personal propriu, manipularea și transportul Produselor până la ușă.

Dacă, din motive imputabile Cumpărătorului, este necesară organizarea unui al doilea transport pentru livrarea Produselor, costul acestui transport va fi în sarcina Cumpărătorului.

3.8. Taxe de depozitare

Dacă livrarea nu se poate face la termen din culpa Cumpărătorului, pentru motive cum ar fi, spre exemplu, solicitarea expresă de amânare a livrării din partea Cumpărătorului, cazul în care Cumpărătorul nu permite EVALIGHT să facă livrarea, nu mai poate fi contactat în vederea efectuării livrării, nu este găsit la adresă sau nu achită diferența de preț etc., produsele comandate vor fi păstrate gratuit în depozitul EVALIGHT pentru o perioadă de maximum 10 zile calendaristice de la data confirmării disponibilității pentru livrare, transmisă de EVALIGHT. După expirarea acestui termen, se va aplica o taxă de depozitare în cuantum de 45 Lei / m³ de marfă / zi (TVA exclus).
Livrarea produselor se va realiza numai după achitarea integrală de către Cumpărător a taxei de depozitare aferente și, dacă este cazul, a eventualelor diferențe de preț aplicabile conform condițiilor comerciale.

3.9. Transferul proprietății Produselor

Dreptul de proprietate asupra Produselor se transferă de la EVALIGHT la Cumpărător la momentul livrării acestora la adresa indicată în Comanda confirmată, moment de la care Cumpărătorul suportă riscul pieirii Produselor, precum și riscul Contractului.

3.10 Recepția produselor și neconformități

Dacă la momentul livrării Cumpărătorul constată că ambalajul este deteriorat sau prezintă urme de manipulare defectuoasă, acest fapt trebuie menționat de Cumpărător în documentul de transport/ într-un proces verbal încheiat cu transportatorul și astfel se poate refuza Produsul. Preluarea coletului reprezintă acceptul Cumpărătorului cu privire la starea acestuia, fiind considerat livrat în stare bună.

Cumpărătorul are obligația să verifice Produsul la livrare sau la ridicarea acestuia din magazine/depozit.

Atunci când ridică Produsul din magazine/depozit, Cumpărătorul are posibilitatea și totodată obligația să verifice starea Produsului în magazine/depozit. Orice eventuale deteriorări vizibile (urme, zgârieturi, ciobiri, loviri, deformări, desprinderi de vopsea, elemente sau accesorii lipsă, rupturi ale elementelor sau alte defecte aparente care puteau fi descoperite printr-o verificare normală) trebuie aduse la cunoștința Evalight la momentul ridicării Produsului din magazine/depozit.

Atunci când Produsul este livrat la domiciliu, Cumpărătorul are obligația să verifice starea Produsului și să aducă la cunoștința EVALIGHT eventualele deteriorări vizibile (urme, zgârieturi, ciobiri, loviri, deformări, desprinderi de vopsea, elemente sau accesorii lipsă, rupturi ale elementelor sau alte defecte aparente care puteau fi descoperite printr-o verificare normală) în termen de 5 zile de la livrare, prin email la office[at]universul-luminii.ro sau prin formularul disponibil la formular, ocazie cu care va atașa documentele de achiziție (factura, dovada plății), certificatul de garanție și dovezi (fotografii/ video) care să susțină reclamația acestuia.

Dacă nu primim o asemenea informare în termenele indicate, Produsele vor fi considerate acceptate de dvs. și nu veți mai putea invoca deteriorări vizibile.


Politica de retur (aplicabilă exclusiv Consumatorilor)

Consumatorii beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea Produselor pentru a se retrage din Contract fără a fi nevoiți să-și justifice decizia. Dreptul de retur este prevăzut doar în beneficiul Consumatorilor, respectiv persoanelor fizice care acționează în scopuri care se află în afara activității lor comerciale, industriale, artizanale sau profesionale.

Pentru returnarea Produselor, trebuie să informați EVALIGHT cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din contract fie prin completarea și transmiterea electronică a formularului de retragere disponibil pe site fie printr-o declarație neechivocă trimisă prin e-mail la office[at]universul-luminii.ro. NU vom lua în considerare cererile telefonice sau cele transmise prin alte canale de comunicare (whatsapp, messenger etc.).

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.Cererile de retur înregistrate după expirarea perioadei de retragere de 14 zile calendaristice nu vor fi acceptate de EVALIGHT.

Atenție! Potrivit art. 16, pct. c), din OUG nr. 34/2014, Consumatorii nu beneficiază de drept de retur pentru Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar. Astfel, nu pot fi returnate produsele care nu sunt prefabricate și care au fost confecționate sau personalizate pe baza opțiunilor individuale sau a deciziei consumatorului (dimensiune, lungime, lățime, înălțime, diametru, culoare, tip de cristal, material de suprafață, prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard).

Consecințele retragerii

Obligațiile EVALIGHT în cazul în care vă retrageți:

  1. vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dvs., inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul Contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Obligațiile dvs. în cazul în care vă retrageți:

    1. Veți suporta în totalitate costurile directe legate de returnarea Produselor și anume costurile transportului de retur (astfel cum sunt practicate de firmele de curierat rapid/ companiile de transport). De asemenea, dacă este cazul, va trebui să suportați și costurile suplimentare de livrare a Produsului de la EVALIGHT la dvs. determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.

      Costuri aproximative retur
      Produse cu greutatea intre 1-2 kg. Intre 29,00 si 49,00 LEI depinde de volum marfa
      Produse cu greutatea intre 2-5 kg. Intre 39,00 si 59,00 LEI depinde de volum marfa
      Produse cu greutatea intre 5 -10kg. Intre 49,00 si 79,00 LEI depinde de volum marfa
      Produse cu greutatea intre 10 -20kg.Intre 79,00 si 99,00 LEI depinde de volum marfa
      Produse cu greutatea intre 20 -50kg.Intre 99,00 si 200,00 LEI depinde de volum marfa
      Marfa Paletizata

      Începând de 1m3 apoximativ intre 100 – 200 LEI / 1m3
      *menționăm ca acestea sunt costuri orientative si variaza de curierul ales si zona de unde vor fi expediate / retunate .
    2. Produsul trebuie returnat în ambalaj original, în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de toate accesoriile și documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție etc.). Ambalajul original al Produsului nu trebuie să prezinte deteriorări sau urme ale altor corpuri străine (scotch etc.). Dacă Produsul comandat a fost însoțit de unul sau mai multe cadouri promoționale oferite cu titlu gratuit și valabile doar în combinație cu Produsul returnat, și aceste cadouri trebuie returnate. Dacă nu sunt returnate cadourile primite sau acestea prezintă neconformități, contravaloarea lor va fi scăzută din valoarea Produsului returnat.
    3. Responsabilitatea pentru integritatea Produsului în timpul transportului de retur cade în sarcina dvs. Trebuie să vă asigurați că Produsul este bine ambalat și protejat, în condiții optime pentru transport, cu precădere atunci când produsul este fragil. La retur, veți respecta indicațiile de ambalare prevăzute mai jos. Dacă Produsele sunt deteriorate în timpul transportului de retur acestea vor fi refuzate de EVALIGHT și nu vom restitui contravaloarea lor.
    4. Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care l-ați primit. Veți fi responsabil pentru diminuarea valorii Produsului care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării Produsului. Astfel, dacă ne returnați Produsul după ce l-ați utilizat într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, calităților și funcționării Produsului, dacă Produsul returnat este deteriorat, prezintă urme de uzură, zgârieturi, ciobiri, lovituri, șocuri mecanice, este murdar, are etichetele, sigiliile sau alte elemente lipsă sau prezintă alte modificări fizice și nu poate fi vândut ca și Produs nou, veți fi responsabil pentru diminuarea valorii Produsului caz în care vom reține diferența dintre valoarea inițială a Produsului nou și valoarea de revânzare a Produsului returnat sau, dacă Produsul returnat este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza Produsul și de a nu rambursa sumele primite de la dvs. În cazul unui refuz, costurile de transport al Produsului de la EVALIGHT înapoi la dvs. cad în sarcina dvs.

 

6. Indicații de ambalare în cazul returnării produselor la EVALIGHT

Atunci când returnați Produsele la EVALIGHT, veți respecta următoarele indicații de ambalare:

Ambalarea produselor de mobilier și a produselor de iluminat. Se va efectua în cutii de carton și se va asigura protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

Ambalarea produselor din categoria decorațiuni. Se va efectua în cutii de carton și se va asigura protejarea suplimentară a acestora atât la interior cât şi la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj– scotch.

Ambalarea fotoliilor, canapelelor și a colțarelor. Se va efectua în folie strech pentru protejarea produsului împotriva prafului și folie cu bule pentru protejarea produselor împotriva eventualelor deteriorări datorate manipulării la transport.

Deteriorarea produselor din cauza nerespectării indicațiilor de ambalare va fi în sarcina dvs. ! La recepția Produsului returnat se întocmește un proces verbal de constatare și se fac fotografii pentru a putea face dovada condițiilor în care Produsul a fost returnat.